středa 1. dubna 2009

71. den, 1. duben 2009


Apríííl!

Tak tenhle rádoby "svátek" jsem nikdy nemusela a čím jsem starší, tím míň mě baví. S Tomem jsme se letos shodli, že jsme ani neměli potřebu někoho napálit a stejně tak někdo nás. Asi není čas na srandu.
Bodejť by byl, pořád scháníme to potvrzení, že dostanem hypotéku, aby se věci pohly, ale banky jsou byrokrati jako vždy takže je všechno spíš v nedohlednu. A to jsem myslela, že finišujem.
Viktorka na mě sehrála včera maroda tak jsme dnes zůstaly doma a věnovaly se malování. To jí moc baví. Vždycky když zjistí, že začíná Kouzelná školka tak se začne schánět po papíru a pastelkách a chce jim namalovat a poslat obrázky. Na těch dnešních je kravička Klárka (Connie) a sluníčko svítící na sněženky... tahle činnost jí moc baví, ale má velkou spotřebu papíru a vůbec jím nešetří.

Žádné komentáře: