sobota 11. dubna 2009

81. den, 11. duben 2009


To nám ten víkend pěkně začal, od rána mě bolí v krku. Viktorka už se nemohla týden dočkat až vyrazíme k našim do Lipova tak jsme po ránu co nejrychlejc balili věci a házeli je do auta, aby jsme mohli vyjet. Dorazili jsme akorát před obědem a odpoledne už jsem makala nahoře v pokoji na diplomce. Dala jsem si jen krátkou přestávku, abych s našima, ségrou a Viktorkou poseděla na zahrádce a bavila se tím, jak se Viktorka - Růženka píchne, pak si utíká lehnout na lehátko a povykuje na prince, aby jí přišel políbit. A tak pořád dokola. Dělá to už od čtvrtka, ale doma jsem byla jediný princ já nebo večer Tom. V Lipově je těch adeptů na polibek daleko víc :-D

Na fotce je svazek jmelí pod smrkem. Seděla jsem na kládě a pořád přemýšlela, jestli je možný, aby rostlo ze země nebo je tam pohozené (protože bylo krásně "čerstvé" a zelené), ale moc se mi to líbilo takhle z povzdálí tak jsem si dala na čas, než jsem to šla prozkoumat. Byla to jen uřízlá pohozená větev, ale i tak se mi to moc líbilo...

Žádné komentáře: