čtvrtek 2. dubna 2009

72. den, 2. duben 2009




Po vzoru svých kamarádek jsem se snažila zachytit včelu na květu, ale nejsem tak dobrá (nebo je to fotoaparátem? :-D). Vlastně to byla spíš náhoda. Ze dne na den nám kopec, na kterém naše fara stojí vykvetl fialkami a když jsem se snažila si je nafotit tak jsem zjistila, že zároveň s nimi fotím i včelu.

Ráno jsme vstávali brzo, protože mě čekala opět návštěva na gyndě (za chvíli tam budu jak doma). Viktorka tam byla úúúžasná, měla super hlášky a dotazy na doktorku i na sestřičku. Moc se mi líbilo, jak se doktorky hned na začátku ptala "Ty mi vyuéčíš mojí maminku, ano?" a taky jak se divila, když mi sestra píchala ve stoje do zadku další vyvolávačku a já se při tom na Viktorku usmívala. To jí hlava nebrala...
Taky jsem si vyzvedla na poště dopis kde mi psali ze školy, že mi ukončili studium, protože jsem neměla dost kreditů což fakt nechápu, protože jsem absolvovala víc přednášek než je potřeba tak jen doufám, že je to Apríl se zpožděním :-(
Odpolko jsme byli u sousedů tak malá řádila s Vojtou a cestou jsem nafotila tyhle fialky...

Žádné komentáře: