neděle 19. dubna 2009

89. den, 19. duben 2009

Bylo od nás velmi prozíravé, odložit Tomovu oslavu na jiný víkend, ale neplánovaně se nám se pozvali moje mamka s Mirkem (svým manželem) - Viktorčini nejzamilovanější děda s babičkou. Vůbec nereagovala na to, že já jsem hodně nachlazená a Viktorka celkem taky, že nemám vůůůůbec sílu uklízet (a oni jsou posedlí uklízením a pořádkem) a že se nám to nehodí... prostě přijedou a hotovo!
A tak přijeli. Uklízení jsme nijak nepřeháněli a vyjímečně si odpustili i jejich "dobré rady" a poučování jako jindy, protože věděli a viděli, že jsem na tom fakt špatně. Moc mě to překvapilo a byla jsem jim za to i vděčná. Viktorka byla přešťastná, že je tu má, hlavně dědu, kterého si naplánovala vzít za manžela, až bude velká :-)
Byl to nakonec celkem fajn den, když jsem zjistila, že mamka respektuje můj současný stav a více méně si odpustí své poučování atd. Hlas se mi ale pořád ještě nevrátil

Žádné komentáře: