sobota 18. dubna 2009

88. den, 18. duben 2009


Mému stavu se prý říká "vyhoření". Asi jo. Laďka mi vždycky píše, jak mě obdivuje, že všechno ustojím, kolik toho zvládám psychicky i fyzicky, jak jsem silná. Ale jednou to přece muselo skončit. Jednou mě něco zlomit muselo. A když se spojil můj zdravotní, psychický stav a pár špatných zpráv tak to vyšlo... Od rána jen ležím s bolestí hlavy, křečí kolem žaludku a břicha a nechce se mi nic. Hlavně ne myslet na to, co bude. Celý den ležím na gauči a sem tam si píšu na skypu s pár kámoškama, které ví o mém problému téměř vše...
Tom přišel s řešením požádat jeho bráchu o to, aby tu hypotéku vzal na sebe, ale jak na potvoru ho nemůže sehnat na telefonu. Taky asi zkusí požádat o půjčku přímo "svou" banku v Hodoníně, kam mu chodí pravidelná výplata a která mu taky občas zmrší nějaké to odeslání platby, díky kterému je možná v tom registru... tak uvidíme, co oni na to.
Od rána je s Viktorou na zahradě, malá je spokojená a užívá si grilovaného oběda atd. Jsem ráda, že je těch našich stresů a depresí ušetřená. Pozitivní je i to, že Toma pořád neobviňuju do čeho nás to dostal, ale snažíme se o to víc držet pohromadě...

Žádné komentáře: