neděle 5. dubna 2009

75. den, 5. duben 2009


Něco pro zdraví... Tak jsme si domluvily se ségrou a jejím přítelem na společném výletě a oni zvolili Lednici. Jezdíme tam každý rok tak jsme si to letos odbili hned na začátku sezóny :-)


Před čtyřmi lety jsme byli s Tomem na Janohradě a pak i s malou na Minaretu (ta teda jen ležela v kočárku), před třemi všichni tři v akvárku, vloni zas na akvárkách i ve skleníku a letos jsme teda zas dali Minaret, i když k vrcholu (což je 302 schodů nahoru a totéž zpět) jsme tentokrát vyšlapaly jen já s Viktorkou (tu jsme teda pár schodů nesla, ale ne moc)!!!


Cestou tam jsme jely (jen my ženské) lodičkou a zpátky jsme se prošli všichni. Docela dost mě to utahalo, ale bylo to moc fajn. Nafotila jsem spouuustu fotek, až je mi líto, že je sem nemůžu dát všechny. Hlavně z té lodičky jsem nacvakala spoustu odrazů větví a stromů na hladině, stihla jsem pár snímků vééélmi urychleného ledňáčka.... bylo to fajn.

tuhle jsem teda nefotila já, ale když už máme po dloooouhé době zas jednu rodinnou... ;-)

Žádné komentáře: