neděle 12. dubna 2009

82. den, 12. duben 2009


I když všechno kolem už kvete (dokonce začly už i stromy u nás na sadě) podařilo se mi vyfotit ještě tulipány v různých fázích kvetení...

Velikonoční neděle byla TRADIČNÍ, což znamená, že jsme do oběda zůstali u našich, po obědě jsme se začli chystat zpátky takže jsme odjížděli asi ve tři, objeli pár příbuzných v Miloticích a pak šli jako vždycky na košt vín. Já ho navštěvuju pravidelně od svých snad 16 let (Toma jsem tam vzala s sebou prvně před pěti lety a taky si to tam moc oblíbil), ale čím dýl tam jezdím, tím míň tam "koštuju" :-) nějak mi to víno už nechutná tak se tam jen jezdím potkávat s kámošema a kámoškama, s rodinou... ukázat jak malá zas vyrostla... a pak jsme s Viktorkou zas do večera chodily po návštěvách. A byly jsme se podívat i přes zahradu na ten náš "domeček" co chcem kupovat. Už aby to bylo! Jsem tak zoufalá, že pořád nemáme trvalé a hlavně vlastní bydliště, že si nemůžu hledat práci, dokud tam nebydlíme, že nemůžu začít půjčovat šaty, když nemám zázemí...

Žádné komentáře: