úterý 14. dubna 2009

84. den, 14. dubna 2009

Zdá se, že krize do zítřka poleví, ale dnešek jsem stejně celý proležela na gauči jen s noťasem a krabicí kapesníků. Ještěže máme dočasně na TV JimJam a Viktorka si ho tak oblíbila. Přinesly jsme si sem její stoleček, takže sedí kousek ode mě a je celkem hodná.

Ráno jsem si k posteli zavolala TOma a přála mu k narozeninám tak hned přestala snídat a utíkala mu taky popřát, čímž mi udělala obrovskou radost a taky mě dojala. Tom slíbil, že si zítra vezme dovolenou, protože nás čeká hodně náročný den a taky se dnes bude snažit nějak pokročit s tou hypotékou, už to fakt dost hoří a je mi jasné, že ta nemoc se mi dostala na kobylku jen díky tomu, jak jsem na tom psychicky špatně kvůli tomu bydlení a škole... tak moc jsem doufala, že ten letošní rok už nebude tak smolařský jak minulý a zatím to spíš graduje...

Žádné komentáře: