čtvrtek 16. dubna 2009

86. den, 16. duben 2009


Úplně živě si vzpomínám na první stupeň základky, když jsme se v přírodovědě učili o kvetení stromů a mně se moc líbilo, když nám učitelka říkala, že třešně kvetou bíle a vypadají jako nevěsty. Na svatby jsem byla ulítlá vždycky a tak jsem si zamilovala bíle kvetoucí třešně víc než narůžovělé jabloně :D je to praštěné, ale holt to tak moje podvědomí bere stejně jako nesnáším sudá čísla a dávám přednost lichým... každý jsme nějaký - a Jožka je Černý (říkával můj kámoš).

Z celého roku mám nejradši ty týdny, kdy kvetou třešně, jabloně, šeříky... a tak sad, který máme před okny je pro mě jednou z nejoblíbenějších věcí tady a vždycky se těším, až rozkvete. Ještě se chystám už třetí jaro vyfotit strom v sousedních Podbřežicích, který kvete jednou půlkou růžově a celou druhou má rozkvetlou bíle, ale když nemám auto je to problém se tam dostat...

Dneska jsem od rána dřela na diplomce, protože jsem domluvená s Kroupou, že mu zítra všechno co zatím mám pošlu po Tomovi tak toho chci mít napsaného co nejvíc. Je to fakt adrenalín snažit se to během 14 dní dopsat a svázané odevzdat, když on mi k tomu celou dobu vůbec nic neřekne a pak mi to na poslední chvíli zkritizuje a vrátí...
Večer tu byla poradkyně zase znovu s náma sepisovat tu žádost o hypotéku (po kolikáté už?), protože má zítra dopoledne schůzku v KB. A to mi už dva týdny tvrdí, že to ve všech bankách řeší... ach jo

Žádné komentáře: