úterý 31. března 2009

70. den, 31. březen 2009



Jaro v rozpuku

MS nedorazila už čtvrtý den a tak jsem si dnes zas zkoušela dělat test a doufala, že sem budu moct dát jeho fotku. Jenže výsledek byl stejný jako vždycky za posledního půl roku a tak letěl rovnou do koše... pozítří jedu zas k dr. tak to vidím na další vyvolávací injekci. Jak psala Daddy - já si asi psychicky zablokovala otěhotnění i MS :-D Přitom i když to tady tak nevypadá tak já na to zas tak nemyslím. Víc se soustředím na dořešení toho bydlení a dokončení školy...
Viktorka dnes měla jít do školky, abych mohla pokračovat v psaní o Veselí, ale hrála na mě po ránu maroda tak jsem jí JÁ NAIVKA nechala doma a ještě jí omluvila ze zítřejšího plavání. No, za hodinu už byla zdravá jak řípa, opice jedna :-) Venku toho kvete víc a víc tak je zas dilema. Přes zimu jsem měla občas problém co za fotku sem vůbec dát a teď jich mám denně tolik, že zas nevím, kterou vybrat...

Žádné komentáře: