pondělí 13. dubna 2009

83. den, 13. duben 2009


Velikonoční pondělí

každoročně ho trávím zavřená sama u taťky v bytě (taťka v Miloticích, Tom s Viktorkou na šlahačce) kde mám pohodu a klídek. Strávila jsem tu svých prvních 15 nebo 16 velikonoc v životě než jsme se odstěhovaly s mamkou a ségrou jinam a vždycky se moc ráda vracím ve vzpomínkách do těch dob, dobře se mi to tam vybavuje :-)

Dnes jsem ale od rána nebyla schopná ani těch vzpomínek. Od soboty mě bolí v krku a dnes v noci už jsem nemohla ani polykat. Od rána kýchám, teče mi z nosu, z očí, bolí mě hlava, mám zimnici... ani jsem nevěděla, jak mi to dopoledne tam uteklo, pak mě Tom s malou vyzvedli, stavili jsme se na chvíli v Miloticích za taťkou a pak už jsem nevěděla o světě a celou cestu autem jsem se těšila domů. Tady jsme se svalila, nadopovala Paralenem a byla (a jsem) nepoužitelná... to jsou teda podmínky pro psaní diplomky a plození potomka... ;-)

Fotku jsem samozřejmě nebyla schopná nějakou pořídit, ale naštěstí jsem si před pár dny cvakla velikonoční výzdobu u sousedů tak jsem jí dnes použila...

Žádné komentáře: