pondělí 20. dubna 2009

90. den, 20. duben 2009

Přestože jsem poprosila tu finanční poradkyni, ať mi zjistí, jestli je někde ještě nějaká nezaplacená splátka co by jsme dlužili, abych to mohla okamžitě zaplatit, nic nám nenašla. Taky jsem dnes zaplatila Tomův výpis z registru dlužníků, aby jsme zjistili, jestli někde něco dluží, protože on si toho není vědom, ale musím počkat, až jim příjde platba...
Už je mi jasné, že jeho zápis v tom registru není až tak jeho vina (upomínky chodily do Hodonína a ani jedna se k nám nedostala. O tom dluhu se dozvěděl, když šel prvně žádat o hypotéku a hned to zaplatil), ale to nic nemění na faktu, že mi o tom měl říct dřív, aby jsme to mohli dřív řešit. Takhle nám hrozí, že o ten barák, který by jsme tak moc chtěli příjdem... Od té doby, co se Viktorka narodila jsme hledali nějaký domek a když už jsme si nějaký vybrali, většinou nás někdo předběhl. Tohle je po těch letech první, co se nám líbí, vyhovuje nám a i cenu jsme usmlouvali dobrou tak se bojím, aby nám to vyšlo... David byl na Slovensku, teď je zas někde na severu Moravy tak se ho Tom pokusí zítra sehnat... a taky bude zkoušet to ČSOB.
Já vzala Viktorku jako vždy na zmrzlinu, i když obě chraptíme (pořád lepší na bolavý krk studená zmrzlina než horký čaj :-)) a poseděly jsme venku se sousedama. Zítra zkusím zase sednout nad diplomku.
Ve středu budu muset zase do školy, protože vedoucí práce mi pořád nedal vědět vůbec žádnou připomínku nebo kritiku nebo cokoliv jiného k tomu, co jsem mu v pátek poslala tak mu tam chci přivézt dalších pár stránek a zjistit co a jak. Takže si chystám podklady, abych zítra mohla psát a psát...

Žádné komentáře: