čtvrtek 23. dubna 2009

93. den, 23. duben 2009

Dnes byla Viktorka ve školce a já se snažila, opravdu snažila psát. Spíš jsem ale dohledávala podklady a se zbytky hlasu obvolávala pár úřadů, archivů atd. Příští týden je termín odevzdání, já jsem cca v půlce a netuším, co mi k tomu Kroupa řekne nebo napíše. Ale tomu jeho slibu, že mi pošle zprávu moc nevěřím, všichni ví, jaký je a že mejly ignoruje.
Tom zkouší dostat půjčku od ČSOB, ale to potvrzení, které jsem mu zaplatila v registru dlužníků a kde se píše, že VŮBEC NIKDE NEDLUŽÍ jim nestačilo, takže si zažádali u všech společností, kde jsme měli evidovány půjčky (za auto, kuchyňskou linku a troubu s digestoří do kuchyně, víc toho nebylo) o potvrzení bezdlužnosti, takže nám nezbývá než zase čekat a čekat. Byla jsem už tak na dně (fakt mi z toho hrozně bolí žaludek a hlava), že jsem musela aspoň zatelefonovat Andree a pokecat s ní. Slíbila mi, že ten dům neprodá nikomu jinému a celkem mě ten rozhovor s ní zklidnil...

Žádné komentáře: