čtvrtek 9. dubna 2009

79. den, 9. duben 2009



Krize

Zatímco Tomáš se "snaží" jen když se mu to pořád dokola připomíná já uháním tu finanční poradkyni jak se dá. Jenže mi dnes zavolala, že to zatím vypadá blbě a dlouhodobě, což jsem nějak nezvládla. Totálně mě to rozhodilo, tak jsem po telefonu seřvala Toma, že si pořídil rodinu, o kterou se není schopný postarat, že prodal byt unáhleně za poloviční cenu a teď nemáme dostatečnou částku ani na domek ani na byt a ani tu hypotéku nemůže zařídit, protože má takový bordel v platbách, že se dostal do toho stupidního registru atd.... no vychrlila jsem toho na něj hooodně a pak už jen brečela a brečela, pak jsem se mu i trochu omluvila... ale prostě už toho je na mě dost a on se fakt tváří, jako bych ho tím pořád obtěžovala a přitom v jednom kuse vlastně jen řeším nějaké jeho staré průsery apod. Ach jo. A to mají zítra u nich na firmě skoro všichni dovolenou a jeho to ani nenapadlo si jí vzít. Prý to nepotřebuje...

Viktorka dnes měla prázdniny tak jsme si udělaly společný den. Nebyla jsem schopná s tím vším v hlavě psát ještě diplomku (i když bych potřebovala) a tak jsem se snažila aspoň celý den věnovat jí. Hrály jsme si spolu na posteli, s plyšáčkama, stavebnicí, malovaly jsme si... a odpoledne jsme se šly projít po Dražovicích s kočárkem (místo panenky tradičně míšánek, který už rapidně dodělává a děsím se toho, co příjde až se fakt rozpadne), zašly jsme na hřiště... a protože dnes už otevřeli stánek se zmrzlinou i před "naším" barákem tak jsme si zas zamlsaly...

Žádné komentáře: