čtvrtek 30. dubna 2009

100. den, 30. duben 2009

To byl záhul!
Uf uf uf, dnešek byl zas náročný, jak já se těším na prázdniny :-) Tom jel brzy ráno služebně do Bratislavy, takže Viktorku jsem vedla do školky dnes sama (samo s protestama). Na poledne zas autobusem (vyjímečně bez ní) do Brna vyzvednout a odevzdat diplomku. Úřední hodiny na katedře do 11 h., v knihařství mi řekli, že bude hotová kolem dvanácté, tak jsem ukecala sekretářku, aby mi to vzala pozdějc. To jsem ještě netušila, že když se přiřítím po dvanácté do toho knihařství, bude tam zakroucená fronta přes celou chodbu, v které jsem strávila víc než hodinu. A protože jsem celý týden téměř nespala ani nejedla, několikrát jsem tam sebou málem sekla. Dokonce tam za mnou stihl přijet i Tom, který mě pak odvezl k fakultě. Jenže mi ujel i poslední autobus zpátky, kterým bych stihla zavíračku ve školce a tak mojí jedinou nadějí (protože Tom nemohl odjet z Brna) byli sousedi, co v Brně nakupovali a taky se chystali pro Vojtu do MŠ. Nakonec jsme to díky hrozným zácpám stihli tak tak pět minut před půl čtvrtou (v půl už tam bývají poslední opozdilci). V Brně bylo celý den velké vedro (hrozně mi to připomínalo ten den, kdy jsem v 8.měsíci těhu běhala v podobném počasí a stejnou trasu s bakalářkou), v Dražovicích tma a než jsem s malou přišla domů už poprchalo a začínala bouřka.
Viktorka dnes byli se školkou v Hájku na konvalinkách. Všechny děti si nesly domů velké kytky bez listů, jen naše slečna raději sbírala listy a květů si do nich dala jen aby se neřeklo :-D Ale pak jsme spolu dotrhaly aspoň ještě pár, aby nám to doma krásně provoněly...

Žádné komentáře: