středa 29. dubna 2009

99. den, 29. duben 2009

Spát jsem šla nakonec v půl čtvrté a do čtyř nemohla usnout. A už v 6,45 jsem z nervozity opět sedla k PC a ještě něco upravovala. Pak jsem to předala Tomovi k vytisknutí, který kvůli tomu dneska vstával a jel do práce dřív a pak to vezl ke svázání.
Já jela s Viktorkou na poledne do plavání a pak jsme i s Daddy a Dankou jely (s menší zajížďkou do Ivančic) na hodně pozdní oběd do Ikea. Zase jsem si "zaslintala" nad ložnicí, která mi tam nedávno padla do oka a hrozně moc bych si jí přála, ale to asi jen v případě, že bych si u Toma prosadila oddělené ložnice (to jeho chrápání se pořád zhoršuje, tak s ním v jedné místnosti opravdu nejsem schopná usnout a spát). I když je až moc "sladká" a romantická, je mojí favoritkou :-)
Večer jsem musela ještě napsat českou a anglickou anotaci k práci a celé to vložit do systému. Ten proces je na můj vkus až moc komplikovaný a zdlouhavý...
Asi by se mi mělo ulevit, ale není tomu tak. Pořád myslím na to, že mi vedoucí práce dodneška nic neřekl ani nenapsal, co mi asi dá za posudek on i oponent, co jsem tam mohla napsat špatně nebo co mi tam chybí, jaká asi bude obhajoba... a to nemluvím o strachu ze státnic a nervech kvůli stále se nevyvíjejícímu stavu s naším bydlením. Jen snad, že David souhlasil, že tu hypotéku vezme na sebe, ale nemá zatím čas zajet s Tomem do banky to začít řešit :-(

Žádné komentáře: