sobota 28. března 2009

67. den, 28. březen 2009





KONEČNĚ!

Tak a je to tady :-) Moje první letošní jarní rozkvetlé úlovky. Sice jsem toho zkoušela (i nafotila víc), ale jednak to tu nemůžu víc zahltit a taky spousta té krásy je za plotem a foťák holt víc ostří pletivo než to, co je za ním :-D

Ráno jsem se těšila, jak si konečně pospím, když Viktorka není doma a nebude budit brzo ráno... nahradila jí moje mamka, která mi už před osmou volala, že včera umřela Peggyna. Když se mamka v říjnu vdala a nastěhovala do Lipova, tak si přáli mít psa a já jim jí dala k vánocům jako štěně (takže se narodila někdy v době, kdy spolu začli bydlet)... a minulé vánoce už to bylo 13 let. Prožila tam s mamkou celé ty roky kdy si tam zvykala, prožila s náma spousty procházek i výletů a "užívala" si s Viktorkou od jejího narození. Žádného psa neměla Viktorka radši než jí, vždycky se s ní u našich vítala i loučila... a teď už není... Budeš nám chybět, Peggy!

Přes den jsem nařídila Tomovi, že mi musí hlídat, abych fakt dřela na diplomce a nezapla si zase The Sims, na kterých poslední dny fakt těžce ujíždím. Ty si dávám vždycky za odměnu pozdě večer nebo když mi to fakt nemyslí. Takže celý den zase prosezený u PC, aspoň že večer byl nějaký ten pohyb ;-)

Žádné komentáře: