čtvrtek 12. března 2009

51. den, 12. březen 2009

Sama doma

Viktorka dnes byla opět ve školce takže já se snažila pokračovat v psaní diplomky. Je to hrůza a děs a vůbec mi to nejde a bere mi to náladu, energii i optimismus. Chvílema, když si udělám přestávku si zajdu do dětského pokoje a jen tak si ho projdu nebo prohlížím... a myslím na Viktorku. Dneska jsem mezi jejími nejnovějšími výtvory našla nějaká zvířátka, už jsem zapomněla, jestli jsou to koníci nebo něco jiného, ale vím, že Viktorka i když je přenáší na jiné místo, pořád jim drží "pusinky" u sebe, aby se měly rádi. Je to hrozně roztomilé.
Odpoledne jsem si nachystala tašku do aqua-aerobicku a když jsme se vrátily ze školky čekaly jsme na autobus... jenže jsme se tak zabraly do skládání nových puzzlí z Brumíka, že nám milý autobus ujel. A tak jsme si místo "výletu" do Brna hrály a hrály a pouštěly jsme si u toho pohádky na CD.

Žádné komentáře: