pátek 13. března 2009

52. den, 13. březen 2009


Viktorka dnes byla poprvé sama na prázdninách u dědy Nedvědického (většinou když je v Hodoníně zůstává u Antošů) a zvládli to oba v pohodě tak jsem moc ráda. Hlavně kvůli tomu, že k tomu taťka konečně našel čas a odvahu :-)
Já mezitím zvládla další návštěvu zámku ve Veselí, abych získala nějaké nové fotky a informace pro tu svojí diplomku. Byla tam spooousta lidí z pamáťáku (známostí a protekce jsem tam ale moc nezískala, ale potkala tam i pár známých z řad mých bývalých přednášejících) a taky jsem se konečně seznámila se současným majitelem zámku.
Pro svojí práci jsem se tam ale nic moc nového nedozvěděla, takže i nadále musím vystačit s tím, co už mám. Jsem z toho děsně deprimovaná. Vůbec mi to nejde, čas tak hrozně letí, další termín se blíží a já bych ho opravdu nerada prošvihla. Ale vidím to bledě. Copak se dá napsat 100 stran o zámku, ke kterému není skoro nic dochované a před 30 lety ho dokonce chtělo město nechat odstřelit? :-S


Z Veselí mě Tom "přemístil" do Brna a já čekala v Ikea na kafi, až mu skončí pracovní doba a pojedem na nákup. Docela jsme se tam rozšoupli a pak si i udělali hezký večer...

Žádné komentáře: