středa 18. března 2009

57. den, 18. březen 2009

Nechápu sice, proč zrovna my musíme mít s tím vlastním bydlením tak hrozné problémy, ale když už jsem doufala, že je to na dobré cestě začal se ten Andrein právník nějak vykrucovat a dělat obstrukce, což se nelíbí Tomovi takže se vracíme zpátky do situace z loňského podzimu, kdy měl něco na starosti Tom a když na to neměl čas nebo to nešlo tak jak by mělo tak mi lhal, že je to v pohodě. Všechno ho obtěžuje a dnes už jsme se kvůli tomu pohádali tak, že jsem mu řekla, že už mě unavilo ho k něčemu přemlouvat a jsem ochotná a snad i schopná se s ním rozvést bez výčitek (což je změna od podzimu, to jsem se tomu snažila za každou cenu vyhnout a zorganizovala manželskou poradnu). Je spousta lidí spokojených v manželství a znám jich hrozně moc (z filmů i ze života) co jim to spolu klapalo, měli super manželství a jak na potvoru jeden z nich předčasně umřel... a vždycky si kladu otázku PROČ sakra se to musí stát vždycky těm, které to bolí a ne těm co jim to neklape a rozvádí se (teda, já jim nepřeju, aby z nich někdo umřel, ale ublíží to snad míň lidem...). Ani nevím, kam zařadit nás. Snad nám to vydrží, ale už jsem z té snahy udržet náš vztah v pohodě tak hrozně hrozně moc vyčerpaná a unavená...
Zvláštní, že celou tu dobu, co se snažíme o druhé miminko máme každou chvíli takovou manželskou krizi. Nejspíš proto se nám zatím nedaří. Když si vzpomenu, že jsem kvůli tomu volala svojí doktorce po vánocích a ještě teď v půli března se téměř nic neděje tak mi to příjde že se to zbytečně protahuje. V pondělí jsem si měla po deseti dnech zavolat na výsledky vyšetření, volala jsem tam celé úterý snad po pěti minutách a pořád nic. Až dnes jsem se (nevím na kolikátý pokus) dovolala a doktorka prý má zas dovolenou, tak mi jen sestra řekla, že já jsem v pořádku a na další postup si mám zavolat za týden...

Dnešní fotka je z plavání (což je zjevné), kam jsme s Viktorkou zamířily hned po angličtině. Odpoledne a večer byly u nás doma hodně chladné, když nepočítám mazlení a pusinkování se s Viktorkou. Kupodivu tyhle dusna tiché domácnosti TOmovi zdá se vyhovují.

Žádné komentáře: