středa 25. března 2009

64. den, 25. březen 2009

Kolem čtvrté ráno si to nakráčela Viktorka za náma do pokoje a do postele a bylo po klidu. Nejdřív seřvala Toma, že smrdí a nasáčkovala se na mojí půlku. Když už jsem usínala vytlačila mě tak na kraj, že 60 % mého těla trčela ve vzduchoprázdnu a já ležela na rámu postele. Když jsem skučela, že nemám kde spát tak mě zprdla "tak spi tam kde si teď". Prudila jsem tak dlouho, až se Tom otráveně sbalil a šel spát do pokojíku. Ona ale stejně odmítala posunout se směrem k té jeho uvolněné půlce a podařilo se jí vytlačit až za nějakou dobu. To si ale lehla na šířku a kopala mě do obličeje a pak i do zad. A po šesté už na posteli seděla a vyřvávala na mě jednu otázku za druhou. Takže jsem vstávala s kva kva kvalitní migrénou.

Venku bylo po ránu všude krásně bílo, ale sluníčko svítilo nádherně a já děsně nadávala, že nemám doma foťák s funkčníma baterkama, abych to mohla nafotit. Odpoledne už nebyla nikde ani vločka.
Dopoledne jsme strávily s malou v angličtině a pak jsme měly plavání a po něm jsme měly jet do Ikea. Malá Danka ale začla v autě usínat tak jsme jely všichni k Daddy a holky tam řádily tak, že Viktorku jsem pak odtud nemohla dostat.

Žádné komentáře: