úterý 3. března 2009

42. den, 3. březen 2009



Den Blbec (s velkým "B"!)

Fakt jsem si už od rána připadala jako by byl pátek třináctého. Událostí dne pro mě byl kurz malování na hedvábí (sice jsem už kdysi jeden celodenní absolvovala, ale je to už tak dávno, že si skoro nic nepamatuju a navíc je výhodnější zaplatit si za to, že si tam můžu něco namalovat jejich barvama než je nakupovat sama pro sebe domů).
Jenže hned jak jsem v Brně vystoupila z auta, spadl mi z ramene celý můj velký (a narvaný) batoh do veliké špinavé kaluže na okraji silnice, takže jsem ho měla mokrý a špinavý a stejně tak i potom svojí bundu a další oblečení co s ním přišlo do styku. Pak jsme s Viktorkou přijely na ten kurz (pochopitelně se spožděním) a já zjistila, že tam nejsou skoro žádné věci na malování na prodej, takže jsem jim tam malou nechala a vydala se na šalinu a schánět do výtvarných potřeb (ani jsem nevěděla kde, jen mi vysvětlily, kde mám vystoupit) nějaký ten čistý šál nebo šátek, abych měla na co malovat... když už jsem si přivezla ty šály, nedařilo se mi poskládat dřevěný rám, na kterém se to maluje a ani už nebyly skoro žádné odstíny modré, v které jsem jeden z nich zamýšlela malovat, prostě tam byla lahviček spousta, ale půlka jich byla prázdná. Hned první barvou, kterou jsem otevřela jsem se polila - slibný začátek... Když už jsem namalovala první šátek tak jsem ho sundala, že ty barvy zažehlím, jenže jsem netušila, že se to nejdřív musí vyfénovat, takže se mi to slepilo k sobě, barvy se obtiskly a já to musela rychle znovu natahovat
a zachraňovat, ale už se mi to celé kazilo... Druhý už jsem dělala narychlo (vyžehlit jsem je tam ani nestihla), ale myslím, že se podařil víc. V každém případě kurz za všechny prachy :-(
Než jsem dodělala ten druhý (zelený) pro Viktorku tak mi přišla paní, která měla hlídání dětí na starosti (s Viktorkou se zná a má ji moc ráda, pořád ji chválí, jak je hodná a šikovná...) říct, že si Viktorka trošku počůrala kalhotky. Takže místo výletu do města jsem volala Tomovi, aby nás zavezl domů, protože náhradní oblečení jsme s sebou samozřejmě neměly. Mezitím jsme ještě s malou zašly do lékárny koupit Urinal a nějakou kvalitnější mast na to její svědění a zítra holt zajedem k doktorce, protože už s tím má problémy fakt dlouho a osvědčené prostředky nezabírají...
Zbytek dne už nic moc důležitého neproběhlo, jen kolem domku se pořád nic neděje (nebo se spíš Tom nějak nesnaží) tak to holt od zítřka vezmu do ruky já!

Žádné komentáře: