pondělí 2. března 2009

41. den, 2. březen 2009


Sedím tu u počítače a přemýšlím, co rychle vyfotit, abych dnes měla "splněno". Jsem nějak bez nápadů. Byly jsme sice s Viktorkou ve výtvarce a já měla v plánu jí vyfotit dnešní výtvor (malovali jsme pec/kamna a k tomu i pekáč s cukrovím), ale měla to zase moc mokré a tak jsme to tam nechaly na dosušení na příště... Prostě dneska fotka nic moc.
Nakonec jsem z celého bytu vybrala to, na co se dívám, když sedím na své židli u pracovního stolu. Já se tedy dívám o něco níž - na televizi, ale nad ní mi visí tento věnec a i když byl původně zamýšlen jako vánoční (a kdysi dávno býval i adventní se svíčkami) tak já ho tu mám vystavený celoročně. Už ani nevím, kolikátý rok ho mám, měla jsem ho už za svobodna. Vždycky před vánoci jsem ho jen odvezla kamarádce a ta mi na něm udělala novou výzdobu. V téhle podobě ho mám od té doby, co jsme se nastěhovali sem na faru, takže už 2 roky...

Žádné komentáře: