pondělí 9. března 2009

48. den, 9. březen 2009


Moje malá princezna dnes na mně vyloudila další šaty, aby si obměnila svůj šatník a v krabici objevila i jeden nový závoj. Když ho ale následně nasadila na hlavu skákacímu koni na kterém se "projížděla" po bytě tak jsem jí ho i přes její protesty zabavila.
Ráno trhla rekord ve spaní - budila jsem jí až v 9 (ani si nepamatuju, kdy naposled spala takhle dlouho) takže Klubíčko jsme opět nestíhaly a přestože celý den tvrdila, že na výtvarku pojedem tak si to půl hodiny před odjezdem autobusu do Brna, když už jsem se převlíkala rozmyslela a zůstaly jsme doma.
Maluje si stejně celé dny - má velkou spotřebu papíru, pastelek i voskovek, ale i tak jsme tam asi měly jet, protože večer začla prudit, že chce vytáhnout tempery a štětce. Holt jak se začne v Kouzelné školce malovat nebo tam ukazují obrázky, které jim děti poslaly ona MUSÍ mít u TV stolek a věci na malování a honem pro ně taky něco vyrábět :-)
Tom je pořád odtažitý, ale vymlouvá se na to, že se nechce moc "rozrušovat", když stejně nemůžem. Asi by ho nějaké ty důvěrnosti stály moc odříkání tak se radši drží ode mě dál. Ani k MDŽ mi nepopřál, přestože jinak nadává na všechno porevoluční a vzpomíná na "staré časy" a spousta našich známých v neděli kupovala kytky a "slavila". Prý si mám počkat na den matek...

Žádné komentáře: