pátek 6. března 2009

45. den, 6. březen 2009


Večer Viktorka odmítala usnout a v noci spadla z postele takže bylo veselo. Ráno, když jsem potřebovala aby vstala a vyčůrala se kvůli vzorku pro doktorku tak vyspávala a odmítala vstávat. Zabrala si celou postel a mou snahu naprosto sabotovala :-)
Juráška si vzala s sebou, ale nějak upadl v nemilost, tak večer vyhrožovala, že ho zabije a nakonec ho tam schválně "zapomněla".
Tom zavezl její vzorek, já si nechala na gynekologii vzít svůj (samozřejmě z krve) a pak už nás Tom zavezl do Brna. Viktorka měla celý týden slíbenou Ikeu tak jsme se tam nechaly zavézt než bude mít čas nás přemístit domů. Viktorie se nemohla dočkat, až bude v koutku, než jsem jí dala věci do boxu a vypsala přihlášku málem jim tam nedočkavostí prorazila dveře. Poté, co si mě tam minule nechala vyvolat, protože měla hlad jsem jí tam raději nechala sváču i pití a ověřila si, že se jí nechce na záchod. Pak už jsem jen vyběhla nahoru do restaurace, připravila si peněženku a v momentě, kdy jsem si šla koupit kafe už mě vyvolávali, že tam mám přijít... tak jsem tam zas seběhla a dověděla se, že tam Viktorka pláče a nechce tam být :-O Jsem zůstala fakt zírat, protože to dítě neustále vyžaduje, aby jsme jí dávali do dětských koutků i když nechcem a v tomhle byla snad nejvíckrát a vždycky se tam moc těší. Fakt je poslední dobou na palici a já z ní taky. Takže nakonec byla se mnou v restauraci a nutila tam všechny děti dělat "Kolo kolo mlýnský".
Odpoledne si pouštěla pohádky a užívala si svých hraček, protože si jich během týdne fakt moc neužije. A já si přehrávala na netu nějaké starší seriály, co už jsem dlouho neviděla. Hlavně jednu telenovelu, která se mi snad tenkrát před lety na Primě nelíbila tak jako teď na youtube v originálu. Fakt mě ta španělština bere a nejradši bych se jí začla učit. Doma mám problémy, abych mluvila jen česky, protože se mi některá slovíčka a fráze co jsem z toho pochytila pořád cpou do pusy :-D

Žádné komentáře: