neděle 8. března 2009

47. den, 8. březen 2009


Dnes byl pro naší rodinu velmi důležitý den, i když pro každého trochu jinak. Tomova mamka měla narozeniny, takže si užívali naší návštěvu :-D, Tom si užíval, že jsem slíbila zpátky řídit a mohl s nima slavit, Viktorka si užívala dort a odpoledne na návštěvě, kde si hrála s malou Aničkou... a já si mohla zas projít a nafotit detaily toho baráku co chcem kupovat a odpoledne se ta koupě plánovala s Andreou a jejím právníkem.
Takže ráno jak jsem přišla z kostela jsme vyrazili do Milotic. Tom se mnou ani nešel do toho baráku (chce on ho vůbec kupovat?) a jel zavézt opravený počítač, takže jsem si to procházela a fotila jen s Viktorkou. Pak jsme jeli k Antošovým a po návštěvě u nich do Vacenovic, kde se řešil ten prodej. Je to tam fakt složité a vypadá to, že problémy pokračují, protože asi budem muset zaplatit zálohu, na kterou nemáme dost vlastních prostředků a dokud tam nejsou dořešené převody, nedostanem na to ani hypotéku :-( Ale byla bych moc ráda, kdyby to dobře dopadlo a už to brzy bylo naše. Pak nás ovšem budou čekat další problémy a to se stavebníma úpravama a pak i stěhování... Tom se o tom jako vždycky nechce bavit a ani nevypadá, že by to byl ochoten nějak řešit, fakt nevím, proč se tak chová, když vidí jak mě to ničí. Je to s ním psychicky náročné vydržet, ale mám ho ráda a chci, aby naše rodina byla pohromadě tak se v tom nesmím moc šťourat. Jen kdyby se pořád netvářil tak nezúčastněně a negativně... je to pak pro mě všechno dvojnásob složitější než kdyby jsme na to byli dva.
Viktorka by na té návštěvě nejraděj zůstala už natrvalo, což nám pořád dokola opakuje, ani jsme jí odtud nemohli dostat. Anička je její nová "láska" a chtěla by mít doma všechno to, co má ona.

Žádné komentáře: