sobota 21. března 2009

60. den, 21. březen 2009

opět dodatečně doplním koláží až bude...

Víkend v Praze

Tak jsme splnili Viktorce její přání a vzali jí zas jednou na víkend k tetě Hance a strejdovi Zdeňovi. Nemohla se toho dočkat a to ještě netušila, co jí tam čeká. Když jsme byli na cestě volali nám, že je tam tak krásně, že by byla škoda nevyrazit na Matějskou pouť. Vzhledem k tomu, že já na ní byla naposled před 19 lety a Tom s Viktorkou nikdy tak jsme byli samozřejmě pro. Počasí nám opravdu vyšlo, bylo krásně slunečno a poměrně teplo (holt se letos ten první jarní den fakt vydařil).
Viktorka je co se kolotočového šílenství po mně (to Tomáš od dětství kolotoče moc nemusí, tak s ní pravidelně absolvuje jen autíčka, která moc neberou mě) takže si to tam užívala, jen vzhledem k výši vstupného i parkovného jsem jí nemohla dát na tolik atrakcí jak by ona chtěla. Navíc jsme se všichni dohodli, že si to nejdřív projdem a vyberem na co půjde ona nebo my a tak nějak jsme si až večer uvědomili, že chuděra nebyla ani na tolika atrakcích jako když jsou tady hody... Vybrala si hlavně jízdu na velkém i malém koni (živých), s Tomem byla na utíčkách, se mnou na létajícím drakovi (kolotoč s labutěma určitě starší než já takže jsem měla obavu, aby se to s náma neurvalo :-D) a taky jsme skoro všichni vyzkoušeli vodní atrakci, po které jsme odcházeli docela dost mokří, ale byla to sranda. Jen za ty prachy to mohlo být delší :-) Já si navíc s Tomem vyzkoušela jeden véééliký kolotoč, z kterého jsme viděli nejen celý areál, ale i většinu Prahy a krásně bylo vidět zámek v Tróji... Původně jsme měli v plánu i v kompletní sestavě Ruské kolo a strašidelný dům a já chtěla s Viktorkou konečně vyzkoušet nějakou menší horskou dráhu, ale nějak už jsme se pak na ten druhý konec nedostali tak zas někdy příště... areál jsme navíc opouštěli napakovaní cukrovou vatou, tureckým medem, marcipánem a dalšími dobrůtkami, které jsme pak večer zbouchali.
Večer se Viktorka rozhodla, že chce spát s tetou a strejdou takže na mě zůstal jen chrápající tatínek...

Žádné komentáře: