čtvrtek 28. května 2009

128. den, 28. květen 2009

Dneska byla Viktorka zas ve školce (od příštího týdne už bude chodit denně) a já pokračovala v učení. Chtěla jsem dnes dokončit celý ten středověk, ale zatím jsem pořád u 15. a 16. století...
Včera jsem konečně dodělala zbytek koláží apod. a poslala to na vyvolání tak zas budem mít kvanta fotek...
Tomovi ráno přišel dopis od nějakého právníka z Prahy, že dluží Vodafonu skoro 2000,- a jemu za práci další 3 a že jesti do příštího pátku nezaplatí tak mu naskočí ještě 10 tisíc za exekuce... a před chvílí mi psal taťka na skype, že Tomovi dnes přišel do Hodonína dopis od nějakého právníka z Prahy a je to zas od někoho jiného, takže nějaký další průser. Jak na potvoru si taťka nechal mobil doma a na net se přihlásil jen aby nám to sdělil a zas se odpojil, jeho sousedi to neberou tak se Tom sbalil, že si pro to zajede. Což znamená, že s Viktorkou si dnes za celý den řekl tak akorát ahoj, když jí vezl do školky a ahoj, když odjížděl do Hodonína. Jako by to nemohlo vydržet do zítřka, když tam stejně jede do banky...

Žádné komentáře: