středa 27. května 2009

127. den, 27. květen 2009

Šprtám šprtám šprtám. Počítač radši přes den skoro nezapínám, ale Viktorka si dnes vymyslela, že chce nějaké nové cd s písničkama tak jsem jí k tomu Uhlíři se Šípem co už má stáhla ještě další + nějaké dětské. Poslechla si ukázky na mém PC, nadšeně to schválila... a když jsem jí je nainstalovala do noťasu co má v pokojíčku a pustila začal takový hysterák a slzavé údolí ať to okamžitě vypnu, že ona radši nějaké dvd s pohádkou.
Totéž mi udělala s pohádkou o Koloběžce. Povídala jsem jí o pohádce, kde Dáda hraje Zdeničku, jezdí tam na koloběžce atd., ona zatoužila jí vidět tak jsem jí ji stahovala z netu kolik hodin... a ona si to mezitím rozmyslela a už jí nechce vidět... holt Blíženec.

Já budu mít za týden touto dobou už po obhajobě a za 14 dní touto dobou tu pravou žaludeční nevolnost a migrénu z finiše ke státnicím... kéž bych tak mohla napsat, že za 3 týdny touto dobou už budu mít všechno zlé za sebou. Zatím jsem pořád ještě u středověku, momentálně se snažím myslet na pozdně gotické sochařství ve střední Evropě a v Čechách, ale dřu se s tím celé odpoledne a bez výsledků. Nejvíc se toho holt vždycky naučím až v noci.

Žádné komentáře: