čtvrtek 14. května 2009

114. den, 14. květen 2009

Dnes už jsem se fakt snažila se učit, se učit, se učit... Hádám, že se zas zaseknu u středověku a pak nebudu stíhat to ostatní. 1. května jsem si to tak nějak spočítala, že bych se měla naučit 5 otázek denně. A zatím je to tak jedna otázka za 1-2 dny. A ani podmínky doma mi to moc neusnadňují, spíš naopak. Problémy s hypotékou, bydlením... je to těžké, moc mi to nemyslí :-(
Ve školce mi dnes učitelka řekla, že už tam mají zas neštovice, tentokrát ve velkém. Tak doufám, že to tentokrát Viktorka chytne a budem to mít rychle za sebou...
Tom byli dnes s Davidem řešit tu hypku, strávili tam celé odpoledne a prý mu to na 90% dají, i když míň než potřebujem, ale aspoň něco. Jenže potvrzení mu ZASE nedali, prý si ještě něco "došetří" nebo prověří a má si přijít zítra ráno.
Nás veze za chvíli sousedka do Brna odkud pojedem s Tomem spát do Hodonína. Jo, a přišel mi dnes nový mobil z T-mobilu :-)

Žádné komentáře: