pondělí 25. května 2009

125. den, 25. květen 2009

Už si opravdu nedokážu vzpomenout, kdy jsme s Viktorkou byly naposled v Klubíčku (pondělním ranním kroužku pro děti), asi na Tři krále... Tak aspoň na dnešní a příští (poslední v tomto šk.roce) jsme se domluvily, že pojedem. Na tom příštím budou dokonce 4 děti včetně Viktorky slavit narozeniny tak to bude super zakončení.
A než začala výtvarka, trávily jsme prostředek dne s Daddy a Danielkou v centru Brna po restauracích. Tři hodiny chození po Brně na podpdatcích to je fakt síla!
Ve výtvarce jsme malovali ty létající balony, ale ten náš se nám pokazil a nepovedl tak jsem byla zklamaná (naštěstí Viktorka ne, měla hlavně radost, že jim teta Zuzka vypálila z hlíny vlaštovčí hnízda co jsme dělaly nedávno).
Pak jsme ještě jeli na nákup a místo letních bot pro ní jsme koupili veliký bazén co byl v akci. Na zahradě jsme jí ale zatím nafoukli a napustili jen malý, aby se ta voda vůbec do zítřka zahřála...
Toma v ČSOB schválili jako spolehlivého klienta (to se divím) a přeposlali jeho žádost zpátky do Hodonína k dořešení částky a podmínek... Andrea mi dnes poslala číslo účtu kam poslat tu zálohu na RD, ale Tom to zatím nechce platit :-(

Viktorka si dnes během dne 2x uprdla tak, až si zašpinila kalhotky a navíc si pořád stěžovala, že jí bolí břicho. Tak jsem se jí večer před spaním ptala, jestli si nechce jít pro jistotu ještě sednout na záchod a vyprdět se ..... a ona se mě zeptala, jestli si tam může "zaprcat". To teda fakt nevím, kde vzala, já tohle slovo nemám ráda a nepoužívám :-O

Žádné komentáře: