úterý 5. května 2009

105. den, 5. květen 2009


Dnes byla Viktorka vyjímečně ve školce, i když je teprve úterý. Měli tam kouzelníka tak aby ho taky viděla :-) Cestou ze školky jsem zkoušela fotit nějakou tu květenu a mezitím mi Viktorka zdrhla "za roh", sama si objednala zmrzlinu (má své oblíbené druhy tak vždycky nahlásí jakou chce barvu, obsluha jí řekne, jaký druh v té barvě mají a ona si jí objedná)... a než jsem přišla, abych jí zaplatila tak nějaký důchodce, co tam postával jí ji stihl zaplatit :-O
Takže jsem přišla, slečna už spokojeně lízala a já fakt nechápala. Tak jsem jí aspoň vyfotila u cedule před stánkem, aby byla za ní vidět fara a bylo jasné, že tu zmrzlinu máme fakt doslova před barákem a nelze se jí vyhnout, kdykoliv jdeme ven :-D

Večer mě trochu rozhodil pan farář, když mi volal, že už měly být dávno vystěhované ty dva velké pokoje, kde máme nastěhované všechny nevybalené krabice s věcma ještě z bytu, krabice od nábytku a hraček co jsme nakupovali sem, oblečení a hračky po Viktorce... i veškeré mé svatební vybavení do salonu. Kam to všechno dáme fakt netuším, další důvod, proč co nejrychlejc vyřešit to vlastní bydlení. Navíc máme platit 40.000,- za plyn za loňský rok (nechápu, jak můžem tolik protopit, když tady 80% víkendů nejsme a vypínáme to topení i když jezdíme do Brna) a z Hodonína nám přišly složenky, že nejen já, ale i Tom a Viktorka dluží každý 960,- za odvoz odpadů. Takže další skoro 3000,- za to, že jsme si pořád ještě nemohli změnit trvalé bydliště :-(

Žádné komentáře: