úterý 26. května 2009

126. den, 26. květen 2009



Jsem v šoku! Není to ani 14 dní co jsem si prodlužovala smlouvu u T-mobilu a pořídila si u nich mobil (a žádný za korunu, zaplatila jsem si kvalitní, když jsem zatím celé ty roky kupovala jen levné a navíc v bazaru), stáhla si do něj z netu 3 zvonění... a oni mi dnes poslali fakturu za víc jak 2000,- :-O ale já to tak nenechám!
Tomovi právník řekl, že to chce ještě pár změn (ta smlouva) a že mu ten svůj návrh pošle do konce týdne tak snad už to příští týden podepíšem!!!
Viktorka dnes celé ráno řádila kolem bazénu, mým příkazům NESYP PÍSEK DO VODY! NELIJ VODU DO PÍSKOVIŠTĚ! NECH SI KŠILTOVKU NA HLAVĚ! KOUPEJ SE V KALHOTKÁCH A TRIČKU A NE NAHATÁ! asi nerozumí a chová se naprosto opačně. Já se kvůli tomu učila dnes na zahradě místo v obýváku, takže se mi dost špatně soustředilo. Jestli já ty státnice udělám tak to bude megazázrak. Večer jsem si dala pauzu (stejně mi třeští hlava tak co) a vyráběla koláže na vyvolání, ať to můžu ještě dnes poslat a snad budou do pátku hotové (ty fotky).

Dnes večer mi taky přišel posudek od vedoucího diplomky... a docela jsem to i obrečela, jak je sprostý, že mi vybral tak stupidní téma, 2x mi to nepřijal, nikdy mi k tomu nic neřekl, pak aby ode mě měl pokoj tak řekl, že to můžu odevzdat... a teď mi napsal kritiku jak blázen.

Žádné komentáře: