úterý 12. května 2009

112. den, 12. květen 2009

Další můj portrét od Viktorky, dokonce mám i podpatky, které už téměř nenosím :-)

Téměř celý den jsme s Viktorkou více méně "proflákaly", dívaly se na pohádky, hrály si s bárbínama, četly si a tak vůbec. Jen odpoledne jsme zaskočily do školky zaplatit za ty fotky... a večer očekávaly tatínka. Já zas celý den lítala na záchod z těch nervů, Tom moc nevolal a když, tak špatné zprávy. Teda spíš nic nového, žádný pokrok. Tohle čekání - každé ráno naděje, celý den nervy a večer zklamání... to mě fakt ničí.

Ráno mi přišla sms, že mi skončil tarif u operátora tak jsem si jí hned prodlužovala a mohla jsem si k tomu pořídit i nový mobil, což mi přišlo vhod, protože ten starý kupovaný v bazáči někdy před čtyřmi lety za pár stovek už mi dodělává... tak jsem dnes hodně času strávila i vybíráním z nabídky...

Žádné komentáře: