pátek 15. května 2009

115. den, 15. květen 2009

Spala jsem u taťky, ale hrozně blbě. Jsem fakt uzlíček nervů tak se to odráží i na tom. Hned ráno jsem si skákla k mému dr. pro recept na Lexaurin, bez toho uklidňováku už to asi fakt nezvládnu. Tom s Viktorkou spali u Antošů, pak zajeli k Viktorčiné dr. pro potvrzení k zápisu a jeli jsme do MIlotic do MŠ. Sepsali se formality a pak jsme se šli podívat do třídy mezi děti... přivítaly jí tam úžasně a hrála si tam s nima minimálně hodinu. Ani jsme jí odtud nemohli dostat, byla nadšená.
Tom měl mít sice celý den dovolenou, ale když jsme to všechno zvládli dopoledne, tak jel po obědě do práce...
David pro to potvrzení do banky nešel ráno, ale až odpoledne a to už tam prý nebyl nikdo kompetentní, takže KLASIKA - NEMÁME!!! Aspoň že jsem se domluvila s Andreou, že v neděli po obědě nás pustí do domku s mým bratránkem a strýcem a oni mi řeknou, které z těch našich plánovaných úprav půjdou a které ne, jak dlouho to asi tak bude trvat a kolik by to mohlo stát atd. ...

Žádné komentáře: