středa 13. května 2009

113. den, 13. květen 2009


Tak jsme minulý týden byly v angličtině nejen po dlouhé době poprvé, ale taky naposled. Ráno jsme nějak neměly náladu tak jsme jely až na plavání. Mezitím jsme stihly i udělat velký nákup v Levných knihách, měla jsem chuť dělat VIktorce dnes radost.
Po plavání jsme jely s Daddy a Danielkou tradičně do Ikea na oběd a večer s Tomem domů. Dnes jsme taky měly nahlásit, jestli budem pokračovat v lekcích plavání, ale rozhodly jsme se, že ne takže příští týden jedem na posled...
Na Toma už jsem dnes večer byla sprostá. Seřvala jsem ho, že se možná snaží, ale výsledky žádné a že mě štve s tím, jak mi sliboval, že v pondělí už bude mít to potvrzení, jak mi sliboval, že tento víkend už se do toho baráku dostanem... jak máme jet tento týden na zápis do MŠ a nemáme ani potvrzení od doktorky, ani nějaký doklad, že tam budem bydlet... on do Hodonína "jezdí" už od pondělka a ještě tam nebyl a auto mi taky pořád stojí před barákem nepojízdné. Už jsem sprostá, k.....u jak o život, jsem vzteklá, jsem nervní, mám průjmy, chce se mi zvracet... jsem na nejlepší cestě se zbláznit

Žádné komentáře: