pondělí 11. května 2009

111. den, 11. květen 2009

Já se fakt snažím učit, ale ono mi to do té hlavy neleze :(
A díky blížící se obhajobě, státnicím a neustálému oddalování toho řešení bydlení mám docela silnou žaludeční nervózu, což u mě znamenají od rána do večera (a někdy i v noci) křeče v žaludku a břiše, průjmy a sem tam migrénu. Ten žaludek se mi třese skoro pořád.
Tom mi sice o víkendu tvrdil, že podle něj už dnes dostanem KONEČNĚ po cca 7 týdnech vyřizování to potvrzení k hypotéce, takže by jsme mohli tento týden podepsat tu předkupní smlouvu (právník už to má nachystané, ale bez toho potvrzení nám to ani nepošle k přečtení) a o víkendu už by jsme rádi dostali klíče a začli řešit přestavby... jenže dneska zas nic :(

Ve výtvarce jsme dnes vyráběli z hlíny vlaštovčí hnízda a museli jsme je tam nechat na vypálení, tak jsme si aspoň s Viktorkou přivezly výkres z minula. Děti měly sice malovat tulipány, ale Viktorka si prosadila i petrklíče (od letošního jara její zamilovaná kytka) a bílého koně, kterého měla v plánu malovat už od rána. Celého ho vybarvila bílou temperou, jen kopýtka dělala tmavá. A vybrala mu i hřívu...

Žádné komentáře: