úterý 19. května 2009

119. den, 19. květen 2009

Tak krom toho, že se mi místní školka v Dražovicích líbí víc než ta v Miloticích jsem se dnes dozvěděla, že tu v Milkách chtějí přestěhovat do budovy školy (to si neumím představit, odjakživa to bývala samostatná budova a mají tam teď novou zahradu s aktrakcema) a z té stávající v centru obce by měl být domov důchodců :-O fakt síla
Andrea mi večer volala, že už zítra budou uzavírat tu výměnu baráků s předchozími majiteli takže už se blíží finiš a jestli by jsme mohli koncem týdne přijet podepsat tu předkupní smlouvu, ale my jí zatím ještě ani nedostali k přečtení...
A taky už mám posudek od oponenta. Žádná sláva, docela mě to rozhodilo. Krom stresu ze státnic se teď docela bojím i té obhajoby, kterou jsem původně brala jako formalitu...

Žádné komentáře: