neděle 3. května 2009

103. den, 3. květen 2009

Dolce gusto
měla jsem ho dostat už pod stromeček, ale neměli tenkrát nikde k sehnání to, co se mi líbilo tak jsem dostala jen obálku s penězi, že si ho mám koupit až bude. Pak dlooouho nebyly vůbec žádné a když se začínaly znovu objevovat na pultech, zalíbilo se mi víc tohle nové a tak jsem se rozhodla pro něj. JENŽE jsem si ho objednala v internetovém obchodě a jen zázrakem mi po měsíce čekání, mejlování a telefonování vrátili aspoň peníze. Pak mi ho slíbil Tom sehnat přes velkoobchod a podařilo se až tento týden. Včera ráno jsme ho tedy slavnostně zapojili a pokřtili, dnes ráno jsem doplnila zásoby kapslí pro odpolední gratulanty - Antošovi.
Jenže tchánovi se nepodařilo zprovoznit auto, takže s tchýní a švagrovou nepřijeli a Tomův brácha s přítelkyní taky nedorazili, protože David byl do večera v práci a pak už nebral mobil. Takže jsme byli celý den doma a čekali jestli někdo přijede nebo ne, Tom byl pak smutný a zklamaný a nebyla s ním už zbytek dne a večera vůbec řeč.
A já už zas dostala MS, což mě hned po ránu otrávilo...

Žádné komentáře: