středa 25. února 2009

36. den, 25. únor 2009

Už zase ty princezny...

Já blázen jsem si myslela, že když se Viktorce tak moc líbí Ariel, Popelka, Bella atd. tak, že si podle nich nechává říkat tak jí udělám radost, když jí pořídím nejen oblečení s jejich obrázkem, ale taky knížky, podle kterých si budeme o nich číst...
A jak jsem se spletla! Od té doby co jí musíme říkat Arielo odmítá tyhle princezny mít na svém oblečení (jen se za ně oblíká) a když uviděla o víkendu tyto knížky na mém monitoru chytla silný hysterický záchvat a dělala mi tu scény, že ty knížky rozhodně nechce. Měla jsem opravdu radost, protože jsem je zrovna objednala a zaplatila... a dnes přišly. Už teď je mi jasné, že se na ně nebude chtít ani podívat, kdo ví, po kom je tak na palici. Člověk jí chce udělat radost a čím je starší tím je to horší. Už teď je mi jasné, jak se bude v pubertě tvářit na narozeninové dárky a ty "měkké" od Ježíška :-)

Jinak jsem dnes nic zajímavějšího nevyfotila, i tohle je nouzovka. Viktorka na prázdninách, Tom v práci a já sedím od rána do večera doma a pokouším se psát diplomku... jinak si to celkem užívám.

Žádné komentáře: