středa 18. února 2009

29. den, 18. únor 2009

Západ slunce

Miluju tyhle fotky oblohy v jakoukoliv denní i roční dobu, i když to spousta lidí považuje za kýč. Jenže se mi málokdy podaří zachytit ty barvy, tu náladu a hlavně, když už vidím nějaký hezký výhled co by dobře vypadal na fotce je to většinou na místě, kde se nedá zastavit autem...

My jsme dnes s Viktorkou byly v Hodoníně a obíhaly doktorky. Viktorka nafasovala ortopedické vložky do bot, já se zas dozvěděla, že těhotná asi opravdu nejsem (což mě nepřekvapilo, ale i přesto sklíčilo), ale taky mi doktorka zatím nezjišťovala, v čem je problém. Zatím mi vzali krev na vyšetření a až budou výsledky tak se domluvíme co dál.
Cestou domů na mě padla nějaká depka, bylo mi pořád do breku, blbě od žaludku, ... poslední dobou je to se mnou čím dál horší. Připadám si jak vyždímaný citron, nemám žádnou energii, sílu, cítím se tak špatně a vyčerpaná... už aby bylo jaro!

Žádné komentáře: