neděle 22. února 2009

33. den, 22. únor 2009

Kulturní zážitek

Zatímco já miluju divadlo a za svobodna jsem ho nejen často navštěvovala, ale i amatérsky hrála a snažila se dostat na herectví, Tom byl v divadle naposled se školkou na Hurvínkovi. Proto se ho snažím od loňska sem tam na nějaké to představení vytáhnout a Viktorku taky. Ta už byla na pár představeních se školkou a dnes byla poprvé v dětském divadle s tatínkem - na představení o kůzlátkách a vlkovi. Hezky se nastrojila a měla vlastní sedadlo jako velká... v divadle se jí moc líbilo, ale když jsem se jí zeptala, co nejvíc tak prý hlavně gumoví medvídci, které jí tam tatínek koupil :-D :-D :-D

Já si zatím udělala pochůzky po nákupním centru (protože si od té doby, co vypadám jak lochneska neumím na sebe nakoupit oblečení tak jsem utrácela hlavně v knihkupectví) a dokonce jsem měla to štěstí, že tam byl víkend věnovaný svatbám a já tak posbírala spoustu vizitek a letáků pro svůj plánovaný salon.

A další neděle i týden jsou za náma. Tak děkuju Bohu jako každou noc před spaním, že jsme se toho dožili ve zdraví a všichni spolu. Na tom jediném záleží...

Žádné komentáře: