středa 4. února 2009

15. den, 4. únor 2009


zkouška ve škole...

Dnes jsem byla na ústní zkoušce z Holandské malby 17. století. Učila jsem se do poslední chvíle a vyšlo to!!! Jen mi při tom bylo smutno, že už je asi úplně poslední... když nepočítám státnice, kterých se teda hrozně bojím.
Viktorka tam byla se mnou a profesor si s ní povídal snad víc než se mnou (ale přímo u zkoušky nebyla, čekala hezky ve třídě zatímco já byla zkoušená v kabinetu), byla moc hodná, akorát než jsem se k ní vrátila, stihla tam vyškemrat na ostatních čekajících sváču :-)
Než přišla řada na mě tak jsem stihla malou vyfotit v naší učebně, kde jsem za ty roky strávila spousty hodin na přednáškách...


1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Tý jo - VELIKÁ gratulace!!!! Tohle je pro mě prostě nedostižný - nechápu, hluboce obdivuju a ještě se skláním....
ŠIKULKA!!