pátek 20. února 2009

31. den, 20. únor 2009

Sněhulák a ti ostatní

Viktorku baví čím dál víc malování. Nejvíc vodovkama a temperama a moc touží malovat fixama, což jí v jednom kuse zakazuju. Na rozdíl od ostatních lidí, od kterých pak odchází sice spokojená, ale se čmárancema od fixovek na oblečení i na sobě...
Malování barvama má doma dovoleno jen občas a tak nejvíc času tráví s pastelkama a voskovkama. Maluje jeden obrázek za druhým a má velkou spotřebu omalovánek i papírů. Denně mi nosí jeden výtvor za druhým a vysvětluje, co na něm je a pak se musím radovat (což mi samozřejmě nečiní potíže :-)), ty nejpovedenější odatujem a založíme k ostatním. Taky má pokaždé, když se dívá na Kouzelnou školku v TV velké plány co jim tam namaluje a pošle, ale pak na to zapomenem a ona je smutná, když odměňují ostatní děti a jí ne. Při svých plánech jí totiž záleží hlavně na tom, aby jí "odměnili" (její slova). Snad jí to jednou výjde...
A tak dneska, když jsem přemýšlela, co nafotit jsem se rozhodla pro některé její výtvory z toho týdne. Ne všem můžou připadat úžasné, ale já jako hrdá matka prostě neodolám...

Tohle je momentálně její nejoblíbenější princezna - malá mořská víla Ariel
Tohle má být žabička (přiznávám, ani mně to tak nepřipadá ;-))
Takhle Viktorka namalovala jabloň. Když jsem namítla, že užší by měl být kmen a ne koruna s jablíčky tak se rozhodla domalovat tam trávu, nebe i sluníčko, ale umístila je tak, že se mi těžko určuje, v jaké poloze je ten obrázek správně... Takto je ten strom vzhůru nohama, ale sluníčko je tam, kde by mělo být :-)

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Tééda, Viktorka nádherně maluje!!! Krása! Je to šikulka...