sobota 7. února 2009

18. den, 7. únor 2009

Moje princezna

Původně jsem plánovala vystavit tu z dneška fotky dvě - nejen z karnevalu, ale i mého těhu testu s dvěma //. Ale dělala jsem si ho ráno i večer a výsledek rozhodně radostný nebyl, takže zůstane jen u této karnevalové koláže, kterou mi můj drahý choť zkritizoval - prý ta prostřední fotka je docela "divoká" oproti těm v pozadí, ale mně se ten nápad prostě líbil a žádná jiná varianta už mi tam nesedla...
Měli jsme koupené lístky na karneval ve středisku Salesiánů v Brně, kam chodíme na kroužky a Viktorce se to moc líbilo. Dokonce vyhrála pár hloupostí v tombole, ale během losování si chtěla chodit pořád pro další a další výhry (po kom to asi má? ;-D). Byla za Popelku a díky tomu, že sukýnka je oboustranná ji dokonce mohla měnit. Družila se většinou se Šípkovou Růženkou a ještě nějakými dalšími princeznami a aby je zmátla, tvrdila všem, že se jmenuje Ariela.

Žádné komentáře: