neděle 8. února 2009

19. den, 8. únor 2009


Náš favorit

MILOTICE - tady jsem trávila většinu svých prázdnin (nejdřív v dětství u dědy a tet, na střední škole i po ní pak provázením na zámku, což bylo mé nejoblíbenější zaměstnání), mám tam většinu své rodiny, mám tam svojí milovanou kmotru, chodila jsem tam na většinu plesů a dalších akcí... prostě znamenají pro mě víc než Hodonín kde jsem se narodila a bydlela do svých 31 let. Vždycky jsem si přála tam bydlet a jednou snad být i pohřbená... ale když jsme konečně odešli z Hodonína přišly nám Milotice moc daleko od Brna na dojíždění Toma do práce a mě do školy. Teď, když bydlíme o něco blíž k Brnu, ale s nikým se tu neznáme mi dochází, jak moc mi chybí a ráda bych se vrátila. Proto jsem měla takovou radost, když jsem se dozvěděla, že je tam na prodej hezký domek a dnes jsme se na něj byli podívat. Mooooc se nám líbí a rádi bychom ho koupili, jen bychom to nesměli být my - smolaři, aby to bylo tak jednoduché. Majitelka ho sice chce rychle prodat, ale kvůli nedořenešeným dluhům a převodům s předchozím majitelem neví, kdy by mohl být náš a hlavně ani za kolik... už aby jsme to věděli a mohli se rozhodnout. Moc bych si přála tam bydlet ...

To na fotce je vyhlídka z balkonu na zahradu a dokonce i na domy některých mých příbuzných :-)

Žádné komentáře: