neděle 1. února 2009

12. den, 1. únor 2009


Dneska neděle byla...

... broukám si tuhle upravenou verzi známé odrhovačky a rozhoduju se, jestli na téhle fotce retušovat ten děsný drát elektrického napětí nebo ho tam nechat. Je fakt, že kdykoliv chci tady nafotit něco z okolí, tak tyhle dráty (tady je naštěstí jen jeden) mi to spolehlivě kazí, jsou snad všude.
Ráno jsem byla v kostele na mši a když jsem z něj vycházela začalo krásně sněžit. Celé dopoledne chumelilo takže odpoledne vyrazila ta moje banda ke kostelu sáňkovat. Dopadlo to jako vždycky - Viktorka byla jako dědeček co měnil až vyměnil, jezdila na všem jen ne na svých sáňkách nebo své nové lopatě. Ale byla moc spokojená... a mokrá.
Od tohoto víkendu mi ovšem přisoudila novou úlohu ve svých hrách - musím dělat Stokorcový les a né a né se jí zbavit :-D

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Jééé, by mi zajímalo, jak se takovej les dělá....

Já bych si uměla hrát na pokácenej les - lehnout a už se nezvednout :oDDD

A neretušovala bych - moc úmorný práce ;o))