pátek 6. února 2009

17. den, 6. únor 2009


Princezny

Tahle fotka není nic moc, ale je to jen nouzovka. Nebylo mi moc dobře a tak jsem celý den proflákala u počítače a od rána do večera stahovala z netu pohádky se všema princeznama od Disney. Viktorku už opustilo období krtečků, autíček, Bořků, mašinek i dinosaurů a propadla kouzlu princezen, takže tomu doma přizpůsobujem pokojíček, šatník i zásobu pohádek na dvd :-D a protože jsme z nich měli doma zatím jen Popelku (dodneška její favoritka) a Sněhurku (tu odmítá sledovat, protože jí připadá strašidelná) a ostatní neznala, díky mému dnešnímu "flákání" si ode dneška pouští taky Bellu, Růženku, Odettu a Arielu. Do té se naprosto zbláznila a teď neustále vyžaduje, abych jí oslovovala "ty moje Arielo" a na Viktorku už neslyší... je to můj malý blázínek, ale jsem ráda, že jsem jí mohla zas něčím udělat radost. Když mě obejme kolem krku a řekne mi tím svým hláskem, že jsem ta nejhodnější maminka na světě a že mi děkuje... tomu se skoro nic nevyrovná. Vždycky mi přitom vlhnou oči...

1 komentář:

Jitty řekl(a)...

Niky - u nás je princeznovské šílenství už asi rok, možná dýl.-))), teď vítězí Popelka, předtím Šípková Růženka, pak 12 tančících princezen:-) a mohla bych pokračovat, Hraje si na princeznu a na konkrétní pohádku nejméně 5x denně:-)), někdy je to docela náročné:-))), tak si o tom holky někdy můžou popovídat.-))))