pondělí 4. ledna 2010

4. den


 

Zima, zima, zima...
Tohle slovo jsem si dnes opakovala nejvíc. Sotva jsme ráno zavezli Viktorku poprvé do nové školky (ani jsme jí ráno nemuseli moc budit, vlítla do třídy i pusu nám zapomněla dát), jeli jsme do Bučovic koupit v Penny marketu klávesy (už neměli), pak mě Tom vyložil v Dražovicích jel do práce. Já jsem v tom nevytopeném baráku třídila věci co tam ještě zůstaly a chystala to, co by se mělo akutně převézt do Milotic, až už mi byla moc velká zima šla jsem za Pavlou na kafe a na pokec (už nám to chybělo :-)). Po poledni jsem jela autobusem do Rousínova pro poštu (opět jsem mrzla na zastávce), pak s Tomem k nim na firmu (tam mě nechal mrznout v autě na parkovišti)... a odpoledne zpátky do Milotic pro Viktorku.
V nové školce se jí mooooc líbí tak doufám, že jí to vydrží. Navíc měli k obědu rýžový nákyp, čímž jí udělali velikánskou radost.

Žádné komentáře: