neděle 17. ledna 2010

17. den



Je mi čím dál hůř co se toho našeho "manželství" a soužití týče, ale nechce se mi to řešit ani o tom psát. Je mi z toho moc smutno. Dnes už jsem to nevydržela, bouřilo se to ve mně od rána a dopolko jsem to Tomovi vpálila, že už takhle dál nemůžu, ať si rozmyslí, jesli s náma chce zůstat nebo mu bude líp bez nás tak doufám, že se situace zlepší.

Pořád si říkám, že jsme si slibovali být spolu v dobrém i ve zlém, ale za těch skoro 6 let co jsme spolu si toho dobrého moc nepamatuju a hlavně se obávám, že se to snažím dodržovat hlavně já, vzhledem k tomu, že Tom si hrál na věřícího jen těch pár měsíců kdy trval na tom, ať máme církevní obřad... co už. Kdybych tenkrát věděla to, co vím dnes... vzala bych si ho asi stejně, ale některé věci bych holt udělala jinak.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nebo j Niki, všechno bude zase sluníčkové!!!!!!!!!Laďka